Яких клієнтів найбільше не люблять перукарі?

63

Для нас стилісти-перукарі – просто чарівники в своїй справі, і ми йдемо до них з надією і вірою в те, що вони виконають будь-який наш каприз. Але є така категорія клієнтів, чиї запити, бажання та примхи лякають навіть найкрутіших майстрів. Перукарі розповіли, яких клієнтів вони просто не виносять.

Венера Єрофєєва • 3 травня 2019 31 рік, стаж роботи 9 років: – Я б не сказала, що є такий вид клієнтів, який я вже прямо ненавиджу. Я їх всіх люблю! Але є такі, які трішечки виводять з себе. Не люблю доводити свою правоту і сперечатися з клієнтом. Візит клієнтів з цієї категорії починається з лякаючої фрази: «Зараз я вам фото покажу! Хочу саме так! »Згодна, це цілком нормально і навіть бажано, коли дівчина приходить вже з чіткою метою та бажанням отримати певний результат. Але! Коли я бачу, що саме так, як на картинці, не вийде, кажу прямо. І ось тут починається – мовляв, у того ж майстра вийшло, чому у вас ні. Тут я включаю всі свої скромні пізнання в термінології фотошопа і фільтрів. Мовляв, прикрашено, добавлена ​​яскравість, згладжені волосочкі і «шорсткості». Ну як пояснити пекучій брюнетки, що звабливою ​​платиновою блондинкою їй не бути.

Ну вже точно не з першого разу! Ми не чарівники, але намагаємося робити клієнтів красивими. Адже ми і самі в цьому зацікавлені – все-таки продукт наших старань. І я рада, що більшість моїх клієнтів прислухаються до мого слова.

Марина, 41 рік, стаж роботи 17 років: – Ще на зорі своєї кар’єри я, так би мовити, тренувалася і набивала руку на дитячих стрижках. «Добра» людина порадила починати з цього, обіцяючи, що це набагато легше за дорослі стрижки. А ось і нічого подібного! Хоча потім я звикла до непосидючих маленьких клієнтів. Ніколи і нікого не лякала відрізаними вухами, чесне слово! І благо мами все траплялися адекватні, вміли втихомирити своїх чад.

Але один випадок я згадую з часткою гидливості. Мама привела хлопчика років шести, пояснила, яку стрижку хоче, і я приступила до роботи. І в перші хвилини зрозуміла, що волосся хлопчика, як би правильно висловитися, трохи … живе. Так-так, у нього були воші. Я роботу перервала, акуратно напівпошепки сказала його мамі. І тут таке почалося. «Так вам яке діло? Ви що, санслужба? Ваше завдання – стригти. Ось і стрижіть! »Я аж розгубилася. Виявляється, про невеликий «звіринець» вона знала, але це не завадило їй привести сина на стрижку! Продовжувати роботу я не стала, а начальство моє рішення підтримало.

Олена, 34 роки, стаж роботи 6 років: – Мене дратує питання клієнта «А можна зі своєю фарбою?». У деяких салонах і часто на дому така схема практикується, але я категорично проти неї. По-перше, зі своєю фарбою ви можете й самі пофарбуватися, а майстер не несе відповідальності за те, що ви принесете неякісний продукт. По-друге, можна не розрахувати кількість – а якщо одного тюбика не вистачить? По-третє, майстри змішують не один тон, щоб отримати гарний колір. Ось ці три причини я повторюю дуже часто.

Лариса, 26 років, стаж роботи 3 роки: – У перший час я шалено боялася клієнтів а-ля «Я не знаю, що хочу, зробіть що-небудь гарне». І з довжиною боїшся не визначитися, і з формою. Пропонуєш різні варіанти і розумієш, що все це не підходить. А клієнт начебто щось і хоче і не може пояснити. Одного разу до мене прийшла дівчина і сказала, що завжди мріяла про густий чубчик, що закриває лоб. А я-то бачу, що у неї волоссячко тоненькеі шикарний чубчик вийде, якщо зістригти відсотків 70 волосся. Вмовляла, що погано виглядати буде. В жодному випадку – хочу і все. В результаті у дівчини чубчик починався з … середини голови і були мляві волосинки з боків. Вона була в шоці … Я теж. Це було для мене хорошим уроком і першим і єдиним негативним досвідом. Зараз вже з самого початку промовляю все з клієнтом!