Об’ємні плечі, неонові сукні та Катрін Деньов на шоу Saint Laurent

163
PARIS, FRANCE - FEBRUARY 26: A model walks the runway during the Saint Laurent show as part of the Paris Fashion Week Womenswear Fall/Winter 2019/2020 on February 26, 2019 in Paris, France. (Photo by Yanshan Zhang/Getty Images)

Не вперше Ентоні Ваккарелла захоплює публіку вибором місця. Повторив він улюблений трюк і цього разу: вечір, центр Парижа, блискучі вогні головної красуні міста – Ейфелевої вежі і павільйон-трикутник, що відбивався в софітах паризької «красуні».

Однак не тільки (і не стільки) сет-дизайн вразив усіх присутніх минулого вечора у центрі столиці. Образи нової колекції, що стали логічним продовженням того, що Ваккарелла робить ось уже три роки поспіль з самого моменту свого призначення на посаду креативного директора прославленого французького бренду, – ось що володіло розумами, серцями і почуттями гостей, серед яких були помічені головна ікона 80-х років минулого століття Катрін Деньов та інші інфлюенсери нашого покоління.

103 образи осінньо-зимової колекції візуально діляться на два блоки: звичні чорно-білі комплекти класичного Le Smoking і 18 чоловічих луків в першому блоці і неоново-флуоресцентні комбінації, продемонстровані в світловому дзеркальному тунелі, в якому моделі буквально роздвоювалися і множилися.

Вся колекція від першого і останнього виходу – 100% вісімдесяті з їхнім об’ємом, плечистими силуетами, бантами і величезними капелюхами. Це все ті ж нескінченні ноги, максимум оголеного тіла, блиск і гліттер, масивні ремені і хутро – все те, що вже колись робили попередники Ваккарелла, він взяв і повторив знову. Але зробив це так, як уміє тільки він: зухвало, яскраво і сучасно – одним словом, шалено красиво і шалено романтично.

У чоловічих образах, представлених минулого вечора, чітко простежувалося проходження (або наслідування?) Силуету ultra slim, який ввів у моду Еді Сліман – нинішній креативний директор Celine. Приталені костюми, вузькі краватки, бомбери і смугасті шуби, а також червоні шкірянки і хутряні шарфи – на мить складалося відчуття, що ми знову перенеслися років на п’ять назад і захоплювалися провокаційними колекціями Слімана.

Заключний блок шоу нагадував техно-рейв: скляний тунель, повна темрява нічного клубу і сліпучі неонові відтінки суконь авторства Ентоні Ваккарелла. Зелений, рожевий, помаранчевий, блакитний і червоний – навіть ті, хто вже твердо вирішив відкласти неон до кращих часів, засумнівалися у своєму рішенні, принаймні до наступної весни.

Saint Laurent by Anthony Vaccarello – ідеальний приклад того, як можна дбайливо і з любов’ю відноситися до спадщини ввіреного модного будинку, при цьому не втрачаючи зв’язку з потребами сучасного покоління і, що називається, залишаючись «на хвилі».